מזותרפיה ומזו-ליפטינג

מזותרפיה — השיטה שכבשה את העולם

דר’ קרופניק בתכנית הטלויזיה לחיות טוב – ערוץ 2

מה זה מזותרפיה?

משמעות השם הינה: מזו – אמצע, תרפיה – טיפול.

הכוונה היא לטיפול הנעשה בדרמיס – השכבה האמצעית של העור. השיטה הומצאה צרפת בשנות ה-50, על ידי דר’ מישל פיסטור, שפיתח אותה כשיטה לשיכוך כאבים על ידי הזרקה תת עורית של תרופות. היא הייתה נפוצה מאוד אחרי תאונות, בקרב ספורטאים ובקרב הסובלים מכאבי פרקים.

השיטה חדרה לראשונה לתחום הרפואה האסתטית כטיפול בצלוליט – הזרקות קטנות ושטחיות גרמו לדילול הדם ולזרימה משופרת בנימים שבין התאים. בתקופה האחרונה, הפכה השיטה ללהיט גם בתחום טיפולי האנטי אייג’ינג בצרפת ובאירופה, והיא מתחילה לתפוס תאוצה גם בארצות הברית.

במהלך השנים גורמים כגון תנאים סביבתיים, חשיפה לשמש ועישון משפיעים על הזדקנות העור. עם הזמן מופיעים קמטוטים קטנים שהופכים אט-אט לקמטים, העור נעשה רפוי ופחות גמיש. בנוסף, תהליכי הריפוי בעור איטיים יותר. יש בעור פחות תאים, פחות חומצה היאלורונית, פחות קולגן ופחות אלסטין. התוצאות מוכרות לכולנו – אנחנו פוגשים בהן יום-יום.

טיפול מזותרפיה בידיים לפני ואחרי

מזותרפיה מטפלת בשינויי הגיל בעור ומעניקה לו מראה צעיר ובריא יותר, על ידי השבת הלחות, הברק והאלסטיות של העור. המזותרפיה מתאימה לטיפול בפנים, סביב העיניים, סביב הפה והצוואר, וכן טיפול בקמטים באזורים רבים כמו המחשוף, הפנים ובכפות הידיים. יתרונה הבולט של השיטה, לעומת הקרמים השונים, הוא בכך שהחומרים הפעילים מוחדרים פנימה, ולא רק לשכבה העליונה של פני העורף, דבר המשפר באופן משמעותי את רמת ומשך יעילותם.

יתרונות נוספים אותם ניתן למנות:

• אין צורך בבדיקות רגישות מוקדמת.
  • ניתן לבצע את ההזרקה באופן ידני בעזרת
  • מזרק או אקדח הזרקות מתאים.
  • הטיפול מתאים להקטנת סנטר כפול.
  • הטיפול מתאים לגברים ולנשים.
  • הטיפול מתאים לכל סוגי העור, וניתן להתחיל בו כבר בגיל 25.
  • הטיפול אינו מלווה בסיכונים וכמעט נטול כאב
  • תוצאות הטיפול הינו טבעיות ונראות לעין במהירות
  • הטיפול קצרצר: 15 – 30 דקות בלבד.

neck1

דר’ קרופניק בתכנית הטלויזיה – גוף ונפש עם ענת הראל