הכשרת רופאים בתחום אסתטיקה

המרכז ללימודי רפואה אסתטית של דר קרופניק, הינו הראשון בישראל אשר מציע לרופאים בעלי רישיון MD או DMD קורס מקצועי ברפואה אסתטית.
תוכנית לימודים רחבה ומקיפה –תכנית לימודים מודולרית אשר ניתנת להתאמה פרטיקולרית, הכוללת לימודים עיוניים , לימודים מעשיים , תעודת דיפלומה מוכרת על ידי חברות הביטוח אשר מאפשרת ביצוע טיפולים אסתטיים. רופאים אשר ילמדו רפואה אסתטית במרכז ללימודי רפואה אסתטית של דוקטור קרופניק, יעברו תכנית הכשרה מקיפה ומעמיקה על כל רזי המקצוע וכן יתרגלו, בכל מפגש! באופן מעשי את הידע הנרכש במסלול הלימוד.
תוכנית לימודים מודולרית וכדאית– תכנית הלימודים וההכשרה הנה הכדאית והאידאלית ביותר, התכנית נבנתה בקפדנות לספק מענה מקצועי ומקסימלי לרופאים המשתלבים בתחום תוך עמידה בסטנדרטים המקצועיים הגבוהים ביותר. כאמור תוכנית הלימודים הינה מודולרית המאפשרת לרופאים הכשרת רופאים בתחום אסתטיקה לבחור את התוכנית האופטימאלית עבורם, בהתאם לצורכים ותחומי העניין הפרטיקולריים, של כל אחד ואחת.
תרגול, תרגול, תרגול– המרכז ללימודי רפואה אסתטית של דוקטור קרופניק הינו מרכז ההכשרה היחיד אשר מאפשר התנסות עצמית של התלמידים בביצוע טכניקות הזרקה, בכל שיעור! תחת השגחה וליווי ישיר של דוקטור קרופניק והסגל המקצועי שלה.
הכנה לשוק העבודה– רפואה אסתטית הינו חלק משוק הרפואה הפרטית בישראל, ככזה השוק דורש התאמה ייחודית לאופיו ולחציו, על מנת לסלול את הדרך להצלחה. אנו במרכז ללימודי רפואה אסתטית של דוקטור קרופניק, היחידים בארץ אשר שמים דגש לצד זה, ומכשירים את כל הרופאים שלנו להצלחה בשוק הפרטי. אנו מעניקים לרופאים שלנו ארגז כלים הכולל: הסבר אודות שיווק, פרסום וקידום עצמי, ניהול עסקי נכון, ניהול סיכונים נכון, סדנאות מכירה והנחיות לטיפול בפציינטים, מקסום רווחים ועוד.
צור קשר להכשרת רופאים בתחום אסתטיקה
מעוניינים לנסות, צרו איתנו קשר