טיפולים אסתטיים

לא רק כוכבים וכוכבות מהמסך הגדול, יכולות להרשות לעצמן לתמרן את הזמן וליהנות מעור פנים עשיר, מתוח ומואר.

במרפאות האסטתיקה Dr Krupnik משתמשים בטכניקות החדשניות ביותר בעולם בכדי לאפשר לכל לקוחותנו את הפינוק שבחו"ל אך במחירים של הארץ.

הטיפול מתאים לנשים וגברים אשר מעוניינים בשינוי ללא הליך פולשני וכאב מיותר.

חיסון מעקב הזדקנות:

בעצם כשאנו משתמשים בחומצה ההיאלורנית, אנו מעוררים את התאים החיים לייצר עוד חומצה טבעית העדר של חומצה זו גורמם לשקעים בעור, איבוד צבע העור, קמטים, קמטוטים, חריצים ועוד.

אנו בעצם על ידי זריקות קטנות אך אסטרטגיות גורמים לריאקציה של תאי העור ובעצם מחסנים אותם בפני פגמי הזמן, כלומר, לא רק שנוכל להעלים את התופעות הבלתי רצויות אנו בעצם גם מחזקים את היכולת של העור שלנו להתגונן בעתיד.

למרות כמות הכספים האדירה אשר אנו משקיעים על קרמים, קוסמטיקאיות ושאר הטיפולים אף טיפול איננו משתווה לעומק הטיפול אשר מעניקה המחט. המחט מגיעה לרקמות עור אשר לא ניזוקו וטמונים בהן ההרכב הגנטי שלנו מנעורים את העור הזה אנו רוצים להעיר ולהעלות כלפי מעלה.

להלן מספר עובדות על התהליך:

• הטיפול יכול להעלים לצמיתות קמטים.

• אנו מבצעים תהליך שיקום (לעיתים גם הדרגתי) של עור הפנים.

• התהליך השיקומי מורכב מגירוי איזור החיבור בין רקמת השריר לעור ובכך אנו נחזק אותו בכדי למנוע שקיעה ונפילה של העור.

• החומצה ההיאלרונית שומרת על הגן החיוני המעניק לעורך את מראה הצעיר והבריא

• זהו תהליך הריג'ובניישן הטבעי והבריא ביותר בעולם

• תאי עור הנקראים פיברובלסטים אחראים על אבני הבניין היוצרות את החזות החיצונית של עור הפנים, כל תא ותא, אבני בניין אלה כוללות את הרכיבים הסיביים, שאחראים על חיות העור ולצערנו בכל שנה שעוברת אנו מייצרים פחות ופחות תאים פיברובלסטים, החומצה ההילארונית מעוררת ומגבירה את כמות הייצור של תאי עור אלו.

לאחר גירוי הגן, הגוף בטבעיות מטפל בקמט או בקמטוטים ובהדרגה מייצר יותר חומצה לאיזורים אלו, כך שהגוף שומר על עורנו ועוזר לנו להלחם בתהליך ההזדקנות.